{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVORFOR Skjule nummerplade???
  • #1   20. sep 2006 fordi der er nogen der på en eller anden måde som kan finde din adresse og alt muligt ud fra din nummerplade!

    aner ikke hvordan de gør


  • #2   20. sep 2006 Ved I overhovedet om det er muligt for en af de her såkaldte tyve at få ens adresse bare på ens nummerplade eller er det bare en fjer der er blevet til 10 høns??

  • #3   20. sep 2006 som sagt, så ved jeg ikke lige hvordan de gør, men gør det noget at tage sine forholdsregler for at beholde sit jaget bytte???

  • #4   20. sep 2006 Tror osse at det er en fjer der er blevet til de 10 høns!!!... Motorkontoret og policen er nok de eneste der kan se hvem hvad og hvor på ens nr.plade og korrupte folk er der masser af,så muligheden er der!!!...

  • #5   20. sep 2006 Politiet er ikke altid for betænksomme... Jeg fik engang et mega stenslag i frontfuden fra en lastbil der kørte med sten... Ringede til policen og op gav reg.nr. 5 minutter senere blev jeg ringet op af politiet som oplyste mig vognmandens tlf.nr Ps jeg kørte bag lastbilen og havde ingen mulighed for at se evt. firmanavn ell. tlf.nr. Det kunne jo også være at div. lyssky brugte samme metode

  • #6   20. sep 2006 Ja frygten er nok overdrevet. Men dengang jeg arbejde på en tank, havde vi ofte "smuttere" der glemte at betale for benzinen. Vi ringede derefter til polititet og fremlagde sagen som den var, og oplyst nummerpladen, hvorefter de oplyste adressen. Man kunne da forestille sig at der var er del der ringede ind og "gjorde" som om de arbejde på en tank osv.

  • #7   20. sep 2006 .. i teorien bør man ikke kunne få det oplyst, men som flere allerede har nævnt, kan det godt lade sig gøre i praksis.

    Jeg ringede engang til strisserne, fordi der var en idiot, der med sin bil havde blokeret porten til den ejendom, jeg boede i. Jeg fik da uden problemer oplyst navn og adresse på ejeren, så sværere er det altså heller ikke...

    Allan


Kommentér på:
HVORFOR Skjule nummerplade???

Annonce